Zondag 14 September 2014 - Reisverslag uit Barbâtre, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zondag 14 September 2014 - Reisverslag uit Barbâtre, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zondag 14 September 2014

Blijf op de hoogte en volg Gerda

14 September 2014 | Frankrijk, Barbâtre

In alle vroegte heerst er rust op de camping, ik heb even een strandwandeling gemaakt en schelpen gezocht.
Teruggekomen over het duin, zag ik de eersten zich gaan douchen, en alweer belooft het een mooie dag te worden...........fietsen over het eiland Noirmoutier.....
Wat een leuke dag, onderweg kwamen we elkaar tegen, ook op de markt zagen we bekenden en overal op het schiereiland zoutpannen, restaurantjes met mosselen en oesters. Noirmoutiers is een mooi plaatsje, waar de bootjes in een drooggevallen haven verzakt lagen, wachtend op de vloed.
Het was een drukte van jewelste, volle terrassen en veel geroezemoes.
De deelnemers druppelen in de loop van de middag weer binnen, en de meesten zoeken een plaatsje in de schaduw of gaan het strand op.

• 14 September 2014 - 11:20

Babette: