Zaterdag 13 September 2014 - Reisverslag uit Barbâtre, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zaterdag 13 September 2014 - Reisverslag uit Barbâtre, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zaterdag 13 September 2014

Blijf op de hoogte en volg Gerda

13 September 2014 | Frankrijk, Barbâtre

Sjonge wat een reisdag…….De meesten reden goed via het reisboek, maar degene die het vlot wilden doen met de TomTom en eventueel Tolweg, kwamen van een koude kermis thuis, gigantisch in de file, wegens de reparatie van de brug vóór Nantes, maar na uren, het was even over 19.00 uur, arriveerde de laatste deelnemer…We hadden om 17.00 uur Briefing, maar de late arriveerders hebben we later bijgepraat.
We zijn nu aan de kust, op een strandcamping, en van hieruit gaan we fietsen over het eiland met z’n zoutmeren en de weg La Gois, die met vloed onder water staat.
Ton en Gerda kwamen nog in Nantes een verkeersbord tegen, met overstekende neushoorns???
Het is hier een heel aparte omgeving…en het weer is nog steeds prachtig!

• 14 September 2014 - 08:07

André Van Zanten:

Tja, als je met de tomtom je route laat bepalen,kom je vroeg of laat neushorens tegen.
    Neem van mij aan,juliie zijn dan tever gereden.
    Vertrouw op de oude land kaart,dan behou je het overzicht.
    Ton zeker heel blij,dat hij weer eens in het zand mocht spelen met zijn rijplaten.
    Ook zeker een tomtom navigatie fout.
    Veel plezier,fijne zonnige dagen.
    Groeten,André.