Vrijdag 29 augustus 2014 - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 29 augustus 2014 - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29 augustus 2014

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 Augustus 2014 | Frankrijk, Gien

Een zonnige dag, , de voorspellingen waren goed, het wachten is op de 8 campers, en dan zijn we compleet. In de loop van de dag wordt er veel gebabbeld, en gewandeld en gefietst en voorbereidingen getroffen voor de Briefing van 17.00 uur.
We moesten even opnieuw kennis maken met de groep, en de eerste fietsdagen bespreken.
De komende dagen is het leuk in Gien, en dat moeten de deelnemers natuurlijk meemaken.
Heel erg leuk is ook het feit, dat Maap en Trees uit de Bourgogne kwamen bij familie, en brachten een prachtig Frans-Hollands bloemstuk mee, aldaar geteeld en geschikt, en dat mocht in het restaurant gezet worden, zo mooi…..
Daarbij kreeg ieder van Maap, de imker, een eigen potje honing, wat een leuke verrassing en erg lekker!!
Na gekletst te hebben onder genot van een drankje en een knabbeltje, was het zo tijd om naar het restaurant te gaan.
We hebben een Frans diner in drie gangen gegeten en vooraf een Kir ……!
Hoofdgerecht voor allen is Parelhoen, aardappel-gratinée en toebehoren.
Na de koffie en thee liepen we in het donker tegen 22.00 uur naar de campers terug;
Morgen de eerste fietsdag.

• 30 Augustus 2014 - 11:04

Regina:

Nou een leuk begin hoor lekker potje honing. Ben benieuwd naar de verder verslagen
    hele fijne tijd en de groetjes van ons 2
    Gr ana Ton XX van jan en regina

• 30 Augustus 2014 - 12:55

Jan-Willem Linschoten:

Veel plezier allemaal! Leuk om zo de reis te kunnen volgen en wat een gezellige foto's! Wij zullen regelmatig een kijkje nemen op de site.

Groeten Jan-Willem.

• 30 Augustus 2014 - 17:17

Greet:

Hoi
    Gezellige foto's en zo te zien heeft iedereen het naar hun zin.
    Gezellig om jullie weer te volgen.!!!!
    Heel veel plezier en tot volgende mailtje.

Liefs Greet